نمایندگی تعمیرات پلی استیشن(playstation)

پلی استیشن (playstation) یک کنسول و دسته بازی محبوب است که توسط سونی ساخته شده است. در اینجا برخی از ویژگی ها و مشخصات کلیدی پلی استیشن آورده شده است:

مشخصات پلی استیشن (playstation)

1. عملکرد بازی:

برخی از playstation ها مجهز به یک پردازنده گرافیکی سفارشی AMD Radeon و یک CPU 8 هسته ای جگوار هستند که عملکرد بازی قدرتمند و گیم پلی روان را ارائه می دهند.

2. گزینه های ذخیره سازی:

 

پلی استیشن (playstation) با مدل هایی با هارد دیسک 500 گیگابایتی یا 1 ترابایتی. برخی از مدل ها از حافظه خارجی از طریق USB نیز پشتیبانی می کنند.

3. کنترلر:

پلی استیشن (playstation) ها شامل کنترلر هستند که دارای ارگونومی بهبود یافته، پد لمسی، بلندگوی داخلی و کنترل های حرکتی هستند.

4. کتابخانه بازی:

پلی استیشن (playstation) ها طیف گسترده ای از بازی ها را ارائه می دهد، از جمله عناوین انحصاری مانند “The Last of Us Part II”، “God of War” و “Uncharted 4: A Thief’s End” و …

5. بازی آنلاین:

پلی استیشن (playstation) ها قابلیت چند نفره آنلاین را از طریق شبکه پلی استیشن (PSN) ارائه می دهند.

6. قابلیت اتصال:

قابلیت اتصال Wi-Fi و Ethernet را برای بازی های آنلاین و همچنین بلوتوث برای اتصال کنترلرها و سایر دستگاه های سازگار ارائه می دهند.

7. قابلیت های رسانه:

علاوه بر بازی، پلی استیشن (playstation) ها می توانند برای پخش فیلم، برنامه های تلویزیونی و… از طریق سرویس های پخش محبوب مانند Netflix، Hulu و Spotify استفاده شوند.

8. Remote Play:

با Remote Play، می‌توانید بازی‌ها را از پلی استیشن (playstation)های خود به یک دستگاه سازگار مانند کنسول دستی PlayStation Vita یا گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های انتخابی پخش کنید.

اگر به دنبال تعمیر پلی استیشن خود هستید:

1. مرکز خدمات سونی: می توانید با مرکز خدمات رسمی سونی یا نمایندگی تعمیرات پلی استیشن (playstation) در منطقه خود تماس بگیرید تا در مورد تعمیر آن پرس و جو کنید.

لینک های مرتبط:

نمایندگی تعمیرات پلی استیشن 2 (playstation2)

نمایندگی تعمیرات پلی استیشن 4(playstation4)

2. تعمیرگاه های شخص ثالث: تعمیرگاه های شخص ثالث زیادی وجود دارند که در تعمیر کنسول های  دسته بازی تخصص دارند. این مغازه ها اغلب جایگزین مقرون به صرفه تری برای مرکز خدمات رسمی ارائه می دهند.

قبل از تصمیم گیری در مورد گزینه تعمیر پلی استیشن خود ، مهم است که میزان مشکل ایکس باکس خود را ارزیابی کنید. برخی از مشکلات رایج پی اس دسته بازی شامل خطاهای خواندن دیسک، مشکلات برق و مشکلات اتصال کنترلر است.

نمایندگی تعمیرات پلی استیشن (playstation) در شهرستان

آرامیس سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات پلی استیشن(playstation) در تهران ، به منظور رفاه حال کاربران با تاسیس نمایندگی تعمیرات پلی استیشن در شهرستان ها نیز کرده است.

هم چنین این نمایندگی در تمامی استان های اصفهان، زنجان، شیراز، قزوین ، تهران، تبریز ، فارس ، در شهرستان های گلپایگان، کرمانشاه و… نیز خدمات ارائه می دهد، برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید: 0912311397409393113974