تعمیر پلی استیشن سونی (Sony playstation)

نمایندگی تعمیرات پلی استیشن| کنسول بازی | ایکس باکس | دسته بازی

نمایندگی تعمیرات پلی استیشن ارامیس سرویس به هنوان. این تعمیرات به صورت تخصصی در این مرکز انجام می شود. هزینه حمل و نقل کالا در این نمایندگی رایگان می باشد. هزینه تعمیر پلی استیشن با توجه به نقص دستگاه متغییر می باشد. جهت اطلاعات بیشتر در رابطه با این موضوع از طریق چت انلاین در ارتباط باشید.

چرخدنده ها در دسته های بازی

چرخدنده استوانه ای

بر روی آرمیچر که در زیر برد لنز و در کنار چرخدنده ها است، قرار دارد و انتقال نیرو چرخشی موتور به تمامی چرخدنده های دیگر را بر عهده دارد.این دنده ها دچار مشکل خردگی و شکستگی میشوند که لازم است در زمان سرویس ، این چرخدنده ها چک شود.

چرخدنده دوبل یک و دو

چرخ دنده های دوتایی که روی یکدیگر قرار دارد. اگر دچار مشکل شوند چرخدنده مرکزی دچار شکستگی و یا خردگی می شود.

چرخدنده شانه ای

خوردگی و شکستگی بیشتر برای این چرخدنده ها اتفاق می افتد.

چرخدنده مرکزی

نمایندگی تعویض ال سی دی ایفون 6 اس پلاس

نمایندگی تعویض فلت شارژ ایفون 6 اس پلاس

نمایندگی تعمیرات پلی استیشن در تهران و شهرستان ها

نمایندگی آرامیس سرویس به عنوان  نمایندگی تعمیرات دسته بازی سونی پیشرفته ‌ترین امکانات و تجهیزات حوزه عیب یابی و تعمیر را در اختیار کارشناسان و کادر فنی قرار داده است تا رضایت کاربران و مشتریان این مرکز را کسب نماید. جهت آسودگی کاربران شهرستانی این نمایندگی  خدمات مرتبط با تعمیر و ارسال رایگان را نیز فراهم کرده است.  جهت اطلاعات بیشتر در رابطه با هزینه تعمیر پلی استیشن سونی ، هزینه تعمیر دسته و کنسول بازی و… با شماره های زیر در ارتباط باشید و یا از طریق چت آنلاین در ارتباط باشید :

09123113974 – 09393113974