تعمیر لپ تاپ

تعمیر لپ تاپ

تعمیرات لپ تاپ در نمایندگی تعمیر تخصصی لپ تاپ مرکز سرویس آرامیس ایران، پس از عیب یابی دقیق دستگاه ها و با بهره گیری از پیشرفته ترین ابزارها انجام می شود. کارشناسان مجرب بر کلیه مراحل نظارت دارند و تعمیرات انواع لپ تاپ های ایسوس، لپ تاپ های ایسر، لپ تاپ های دل، لپ تاپ های اپل، لپ تاپ های اچ پی، لپ تاپ های لنوو، لپ تاپ های سونی،لپ تاپ های سامسونگ و … را در بالاترین سطح تخصصی انجام می دهند.

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ

مرکز سرویس آرامیس به عنوان نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ، خدمات عیب‌یابی، سرویس، تعمیرات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری را به کاربران در استان تهران و استان کرج ، استان شیراز ، استان اصفهان و… در هر کجای این کلان‌شهر ارائه می‌دهد.

نمایندگی مرکز سرویس آرامیس تعمیرات لپ تاپ در شرق تهران و در غرب تهران چندین شعبه دارد که به ترتیب در مناطق تجریش، فرجام، میرداماد، ستارخان، پیروزی و ولیعصر قرار دارند.

سرویس لپ تاپ

سرویس کردن لپ تاپ شامل بررسی قطعات دستگاه ، تمیز کردن یا در صورت نیاز، تعمیر آن می باشد. اجزایی از قبیل فن، همواره در معرض آلودگی های محیطی و گرد و خاک هستند که به مرور روی عملکرد سیستم تاثیر گذاشته و باعث خرابی قطعات می شود.

پورت های لپ تاپ هم باید به موقع تمیز شوند تا درست عمل کنند. هر چند وقت یک بار، خمیر سیلیکون لپ تاپ را چک کنید این خمیر به مرور زمان فاسد می شود.

تعمیر لپ تاپ در تهران

تعمیرات تخصصی‌ سخت افزاری و نرم افزاری تمامی برندهای لپ تاپ از قبیل: سامسونگ، سونی، اچ پی، ایسر، دل، اپل، لنوو و … در این مرکز، سرویس‌های مرتبط با تعمیرات لپ تاپ در سه پارت مجزای عیب‌یابی، استعلام هزینه به مشتری و تعمیر در صورت رضایت و در نهایت تحویل به مشتری انجام می‌پذیرد.

تعمیر لپ تاپ در کرج

کلیه کاربرانی که از برندهای لپ تاپ از قبیل: سامسونگ، اچ پی، دل، سونی، ایسر، اپل و … استفاده می کنند می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه اشکال سخت افزاری در لپ تاپ با این مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ در کرج در ارتباط باشند: 09123113974 09393113974

خدمات ارائه شده در مرکز تعمیر لپ تاپ شامل :

  • تعمیر قاب لپ تاپ
  • تعمیر کیبورد لپ تاپ
  • بازیابی اطلاعات لپ تاپ
  • تعمیر و ریکاوری هارد لپ تاپ
  • تعمیر مین برد لپ تاپ
  • تعمیر و تعویض باتری لپ تاپ
  • تعویض صفحه نمایش و کابل فلت لپ تاپ
  • تعمیر و تعویض فن لپ تاپ
  • تعمیر اشکالات مربوط به شبکه و وای فای لپ تاپ
  • تعویض و ارتقا کارت گرافیک لپ تاپ
  • و…

تعمیر لپ تاپ در مشهد

کلیه کاربرانی که از برندهای لپ تاپ از قبیل: سامسونگ، اچ پی، دل، سونی، ایسر، اپل و … استفاده می کنند می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه اشکال سخت افزاری در لپ تاپ با این مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ در مشهد در ارتباط باشند: 0912311397409393113974

تعمیر لپ تاپ در شیراز

کلیه کاربرانی که از برندهای لپ تاپ از قبیل: سامسونگ، اچ پی، دل، سونی، ایسر، اپل و … استفاده می کنند می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه اشکال سخت افزاری در لپ تاپ با این مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ در شیراز در ارتباط باشند: 0912311397409393113974

نمایندگی تعمیر لپ تاپ در شهرستان

اگر در شهرستان هستید و لپ تاپ شما دچار مشکل شده است، می‌توانید با ارسال آن به نمایندگی تعمیر لپ تاپ در تهران از خدمات تعمیرات تخصصی لپ تاپ در این مرکز بهره‌مند شوید.

نمایندگی تعمیرات اپل در تهران

تعمیرات انواع لپ تاپ و موبایل

آرامیس سرویس مرکز تعمیر انواع لپ تاپ ، تعمیر و فروش انواع برندهای لپ تاپ مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ سالیان متمادی در خصوص تعمیر انواع برندهای لپ تاپ ها و تعمیر گوشی های آیفون ،تعمیرا انواع ایرپاد ، تعمیر پیوسته  به عنوان مرکز معتبر و قابل اطمینال مشتریان می باشد.

تعمیر لپ تاپ ایسوس

کاربران لپ تاپ‌های ایسوس می‌توانند در صورت هر گونه اشکال در دستگاه خود به مرکز تعمیرات لپ تاپ مراجعه کنند و سرویس‌های تخصصی مورد نیاز را دریافت نمایند.

برخی از خدمات ارائه شده در مرکز تعمیر لپ تاپ و موبایل عبارتند از:

مراحل تعمیر در نمایندگی ما به شرح زیر است:

مشاوره و راهنمایی

روند تعمیرات موبایل و لپ تاپ در این مرکز بدین صورت می باشد: ابتدا با مشتری جهت مشاوره و عیب یابی اولیه ی دستگاه تماس گرفته می شود. مشتری مشکل دستگاه را شرح می دهد و تعمیرکار اطلاعات لازم را در اختیار وی قرار می دهد .

اعلام هزینه

تعمیرکاران پس از بررسی و تشخیص قطعات آسیب دیده ، هزینه ی تقریبی را با توجه به قطعه ی مورد نظر اعلام می کنند.

تعمیر

تعمیرات  پس از عیب یابی اولیه و اعلام هزینه به مشتری در صورت تایید مشتری آغاز خواهد شد.

تحویل

پس از تعمیرات ، تست دستگاه در حضور مشتری انجام می شود و محصول در سلامت کامل به مشتری تحویل داده خواهد شد.

تعمیر فلت لپ تاپ

ممکن است به دلیل خرابی در قطعات داخلی یا خارجی فلت لپ تاپ آسیب ببیند. فلت لپ تاپ شامل یک کابل بسیار نازک می باشد که اطلاعات بین مادربرد و سایر قطعات لپ تاپ را منتقل می‌کند.

نحوه درآوردن باتری لپ تاپ hp

برای خارج کردن لپ تاپ اچ پی در ابتدا به مدل لپ تاپ خود توجه کنید. بعضی از لپ تاپ ها با فشردن دو پین در کنار باتری در لبه پایینی لپ تاپ خارج می شوند. بعضی از لپ تاپ ها باید به طور کامل باز شوند.

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ در شهرستان ها

آرامیس سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات لپ تاپ در تهران ، به منظور رفاه حال کاربران با تاسیس نمایندگی تعمیرات لپ تاپ در شهرستان ها نیز کرده است.

هم چنین این نمایندگی در تمامی استان های اصفهان، زنجان، شیراز، قزوین ، تهران، تبریز ، فارس ، در شهرستان های گلپایگان، کرمانشاه و… نیز خدمات ارائه می دهد، برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید: 09123113974 – 09393113974