نمایندگی تعمیرات ایرپاد هایلو w1

ایرپاد هایلو جزء پرکاربردترین ایرپادها می باشد. همانند سایر ایرپادها استفاده نادرست از ایرپادها متحمل هزینه خواهد شد ، برای مثال شارژ به هنگام باتری ایرپاد هایلو و یا کشیدن به موقع می تواند عمر باتری را حفظ کند. تعمیرات ایرپاد پرو در میدان ولیعصر تعمیر ایرپاد هایلو آرامیس سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات انواع ایرپادهای هایلو از قبیل :  ایرپاد هایلو w1  و… این ایرپادها را به صورت تخصصی تعمیر می کند. برای تعمیر می توانید به صورت حضوری در شرکت آرامیس سرویس مراجعه کنید و یا از طریق پیک لوازم تعمیری خود را برای ما ارسال کنید. تعمیرات تبلت سامسونگ

تعمیر هندزفری بلوتوثی

تعمیر هندزفری های بلوتوثی در آرامیس سرویس به صورت تخصصی انجام می شود. هزینه تعمیر با توجه به مدل ها متفاوت می باشد. چرا که ممکن است باتری های و یا سایر قطعات با هزینه متغیری فراهم شود. این نمایندگی علاوه بر تعمیر ایرپاد هایلو ، تعمیر ایرپاد سری 1 ، تعمیر ایرپاد سری 2 ، تعمیر ایرپاد سری 3 ، تعمیر ایرپاد سونی ، تعمیر ایرپاد سامسونگ ، تعمیر ایرپاد شیائومی و سایر ایرپاد ها را انجام می دهد.

نمایندگی تعمیرات هایلو

آرامیس سرویس به عنوان نمایندگی هایلو در تهران فعالیت دارد. اگر لوازم هایلو شما نیاز به تعمیر دارند میتوانید به نمایندگی ما در میدان ولیعصر مراجعه کنید. جهت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید. تعویض باتری ایرپاد هایلو هزینه تعویض باتری این ایرپادها در حدود 400000 تومان می باشد. هزینه ها حدودی هستند برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید. این ایرپادها نسبت به سایر ایرپاد ها ارزان هستند و هزینه تعمیر پایین تری نسبت نوع دیگر دارند. بنابراین به صرفه است که در صورت نیاز ایرپاد خود را تعمیر کنید.

نمایندگی تعمیرات آیفون در تهران

آرامیس سرویس علاوه بر تعمیرات  انواع ایرپاد ، تعمیر آیفون 12 ، تعمیر آیفون 13 ، تعمیر آیون 14 ، تعمیر آیفون 15 و… گوشی های سامسونگ ، گوشی های هواوی و… را انجام می دهد. و خدمات متناسب با هر گوشی را نیز ارائه می دهد. برای تعمیر فیس آیدی ، تعمیر بلندگوی گوشی، تعمیر سوکت شارژ گوشی آیفون و سایر گوشی ها ، تعویض ال سی دی آیفون ، تعویض ال سی دی گوشی سامسونگ اس 23 الترا s23 ultrta و سایر گوشی های خود می توانید به این نمایندگی مراجعه کنید.