آدرس نمایندگی پلی استیشن در تهران

تعمیر ارزان پلی استیشن با گارانتی

نمایندگی تعمیرات ارامیس سرویس تعمیر ارزان پلی استیشن با گارانتی را به کارابران ارائه می دهد. این تعمیرات به صورت تخصصی در این مرکز انجام می شود. هزینه حمل و نقل کالا در این نمایندگی رایگان می باشد. هزینه تعمیر پلی استیشن با توجه به نقص دستگاه متغییر می باشد. جهت اطلاعات بیشتر در رابطه با این موضوع از طریق چت انلاین در ارتباط باشید.

روشن شدن چراغ چشمک زن آبی

چراغ چشمک زن آبی یا خط آبی

در کنسول های بازوی و پلی استیشن ها مهم ترین نشانه بروز مشکل روشن شدن چراغ چشمک زن آبی است. این چراغ وجود یک مشکل فنی و مهم در کنسول را نشان می دهد.

این چراغ نشان می دهد که در دستگاه اختلال شده است. وقتی کنسول پلی استیشن را روشن می کنید نوار ال ای دی آن شروع به چشمک زدن به رنگ آبی می کند و در ادامه دستگاه بالا می آید. اما اگر ایراد فنی داشته باشد به درستی بوت نمی شود، و چشمک آبی رنگ نوار ال ای دی ادامه پیدا می کند و در نهایت دستگاه خاموش می شود.

  • نمایندگی تعمیرات آیفون
  • نمایندگی تعمیرات اسپیکر
  • نمایندگی تعمیرات فیس ایدی
  • نمایندگی تعمیرات تلویزیون
  • نمایندگی تعمیرات لپ تاپ
  • نمایندگی تعمیرات تبلت
  • نمایندگی تعمیرات سینما خانواده

چرا که در این وضعیت، دستگاه کنسول بازی نمی تواند به تلویزیون سیگنال ارسال کند. و ممکن است مشکل از اختلال در فریم ور، آسیب دیدن پورت HDMI و … باشد.

روشن شدن چراغ چشمک زن قرمز

اهمیت هشدار چراغ چشمک زن قرمز به میزان چراغ چشمک زن آبی مهم است و باید به همان اندازه به آن توجه شود. در این شرایط، پس از روشن کردن پلی استیشن، چراغ قرمز نوار ال ای دی آن شروع به چشمک زدن می کند و در نهایت با شنیده شدن سه صدای بوق ، دستگاه خاموش می شود.

چشمک زدن این چراغ ها بیشتر به خطاهای NAND کنسول است که ممکن است ناشی از خراب شدن فن باشد این چراغ چشمک زن، نشان دهنده از کار افتادن پلی استیشن نیست .

تعویض سوکت شارژ ایفون 5 اس

تعویض باتری ایفون 5 اس

هزینه تعمیر دسته پلی‌استیشن
نمایندگی تعمیرات پلی‌استیشن آرامیس سرویس تکنسین‌های حرفه‌ای در تعمیر قطعات این دستگاه ها را دارد که در کوتاه‌ترین زمان ممکن دسته پلی استیشن خراب شما را تعمیر می کنند.
هزینه سرویس کردن پلی‌استیشن
خرابی دسته کنسول های بازی مشکلات رایجی است. و تعمیر آن نیاز به تخصص دارد. نمایندگی تعمیرات پلی‌استیشن آرامیس سرویس این تعمیرات را با عیب یابی رایگان انجام می دهند.

خرابی دسته پلی‌استیشن

نمایندگی تعمیرات دسته پلی استیشن 5

نمایندگی تعمیرات دسته پلی‌استیشن  در تهران
نمایندگی تعمیرات پلی‌استیشن آرامیس سرویس در تهران  به عنوان نمایندگی تعمیرات دسته بازی در میدان ولیعصر می‌باشد. مشتریانی که در شهرستان حضور دارند می‌توانند دسته پلی‌استیشن خود را برای ما ارسال کنند تا در کمترین زمان ممکن مشکل آن را برطرف نماییم.
نمایندگی تعمیرات دسته پلی‌استیشن  در مشهد
نمایندگی تعمیرات پلی‌استیشن آرامیس سرویس در شهر مشهد نیز این تعیمرات را انجام می دهد. مشتریان مشهدی می‌توانند با شماره‌های زیر تماس گرفته تا آدرس و نشانی نمایندگی تعمیرات پلی‌استیشن آرامیس سرویس را دریافت کنند.
نمایندگی تعمیرات دسته پلی‌استیشن  در شیراز
نمایندگی تعمیرات پلی‌استیشن آرامیس سرویس در شیراز به عنوان نمایندگی تعمیرات ایکس باکس فالیت دارد. جهت دریافت آدرس و نشانی نمایندگی تعمیرات دسته پلی‌استیشن آرامیس سرویس شیراز با شماره‌های زیر تماس بگیرید.
نمایندگی تعمیرات دسته پلی‌استیشن  در اصفهاننمایندگی تعمیرات پلی‌استیشن آرامیس سرویس در اصفهان دارای شعبه است. برای دریافت آدرس نمایندگی تعمیرات پلی‌استیشن آرامیس سرویس با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

تعمیر ارزان پلی استیشن با گارانتی

09123113974 – 09393113974

  • تعمیر تلویزیون سونی در تهران
  • تعمیر تلویزیون‌های سامسونگ در تهران
  • تعمیر تلویزیون‌های ال جی در تهران
  • تعمیر تلویزیون‌های سونی در تهران
  • نمایندگی تعمیرات ویدیو پروژکتور در تهران
  • تعمیر تلویزیون‌های شیائومی در تهران
  • تعمیر تلویزیون‌های جی پلاس در تهران